Akuszer bogów

Niewiedza jest gorsza niż nawet najsmutniejsza prawda.

Tytuł oryginału: Akuszer bogów
Liczba stron: 384
Data wydania: 15 luty 2017 r. 



Nie do końca wiem czemu drugie tomy książek prawie zawsze podobają mi się bardziej. Tak jest też w tym przypadku. Po pierwszym tomie Nikita - płatna zabójczyni pracująca dla Zakonu, wyrobiła sobie miejsce w moim sercu. O ile pierwszy tom serii mi się podobał ten zdecydowanie był lepszy od poprzednika. 

Wszyscy zasługujemy na swoją porcję prawdy i odpowiedzi w miejsce niekończących się pytań.

Bohaterowie są bardziej dopracowani, pojawiają się też nowe postacie przez co książka tylko zyskuje, chcemy poznać ich dalsze losy. Najbardziej ciekawi nas postać Nikity, która sama musi odnaleźć siebie. Dowiedzieć się kim tak naprawdę jest. Co nie będzie wcale takie łatwe, jak mogło by się wydawać.

Bohaterka wyrusza do mrocznej Norwegii, miejsca strachów, gdzie wszystko się zaczęło. Norwegię zawsze kojarzyłam z mitologią nordycką, którą uwielbiałam odkąd tylko pierwszy raz dostałam ją w swoje ręce. Sam pomysł by akcja książki działa się właśnie tam uważam za doskonały i bardzo ciekawy. 

Zdecydowanie polecam jeśli jeszcze nie czytaliście. Według mnie jest zdecydowanie lepsza od pierwszego tomu, dynamiczniejsza akcja, nowi bohaterowie i oczywiście tajemnice do odkrycia. 






Komentarze